Identiteit en betekenis bij een koerswijziging

  • share

    • Veel organisaties kennen het gevoel dat 'het roer om moet', dat er een 'nieuwe koers' nodig is. Het productenpalet is onoverzichtelijk geworden, er is uitbreiding nodig van de dienstenportefeuille of samenwerking met derden intensiveert. Hoe bepaal je dan wat die nieuwe koers moet zijn? Gaan we over bak- of over stuurboord? Waar willen we eigenlijk naartoe? Hoe komen we daar? Hoe krijg je iedereen mee? Vaak gaan dit soort vragen over de identiteit en betekenis van de organisatie. Wie zijn we? Hoe werken we? Wat vinden we nou echt belangrijk? Waar zit onze relevantie? Wat doen we nou eigenlijk? Zijn we nog wel onderscheidend? Vragen te over.

      Als dit soort vragen vaak gesteld worden in je organisatie, is het tijd om met je identiteit en betekenis aan de gang te gaan. Een prachtig moment om de bakens recht te zetten. Wij helpen je om goed naar jezelf te luisteren. Samen met jou gaan we naar de kern, naar waar het werkelijk om draait. En daar vandaan vinden we een nieuwe koers.