Workshop impact-marketing voor het MKB

  • share

    • Elke onderneming wil groeien. Iedereen wil graag fans. Als het even kan, moeten Likers Lovers worden. Maar hoe doe je dat? Hoe maak je jouw zaak onweerstaanbaar?
      In deze workshop staan we stil bij marketing in een tijdperk waarin klanten stuk gemarket zijn. Waar veel mensen verlangen naar echtheid en authenticiteit. Wat betekent dat voor jouw onderneming? Hoe kun jij vanuit wie jij bent een rol van betekenis spelen in het leven van anderen?
      Onze marketing-aanpak gaat niet over marktaandeel of naamsbekendheid. Wie buiten wil winnen, moet binnen beginnen. Tijdens de workshop impact-marketing ga je ontdekken hoe je de kracht van jullie identiteit kunt benutten om duurzaam te groeien.

    • Herken je dit...?

      • Nieuwe klanten komen steeds moeilijker binnen. We moeten enorm sleuren.
      • Er zijn zoveel kanalen en instrumenten, ik weet niet welke ik moet inzetten.
      • Ik vind het moeilijk om me goed te onderscheiden van de concurrentie.
      • Mijn medewerkers vertellen allemaal een ander verhaal over ons.
      • Onze tarieven staan enorm onder druk.

      Deze workshop gaat je nieuwe inzichten geven om deze kwesties op te lossen.

    • Paul Faas

      Paul Faas "Confronterend! Dit probeer ik al twee jaar scherp te krijgen!" - Paul Faas is eigenaar van een gerenommeerd video designbureau in Hilversum.

    • Persoonlijk en select
      Per workshop doen maximaal zes deelnemers mee. Je krijgt dus echt persoonlijke aandacht voor jouw situatie. 

      Voor kleine ondernemingen
      Deze workshop is bij uitstek bedoeld voor ondernemers met een bedrijfsomvang tussen de 2 en 50 medewerkers.

    • Locatie
      Ons kantoor in het Klooster Onze Lieve Vrouw ter Eem (route)

      Investering
      Deelnemen kost je niets. Wij maken natuurlijk wel kosten. Daarom vragen we je om - als je onverhoopt toch verhinderd bent - je uiterlijk 24u van te voren af te melden. Dan kunnen we iemand anders blij maken met jouw stoel. We hanteren een no-show fee van € 75,-.

    • Data

      17 oktober 2014 - 14u tot 17u 

      21 november 2014 - 14u tot 17u

      19 december 2014 - 14u tot 17u

    • Rob Bosveld

      Workshopleider

      Rob Bosveld"If you think you're too small to have an impact, try going to bed with a mosquito." Impact is niet afhankelijk van omvang. Jij kunt verschil maken in deze wereld. Ik geloof in de kracht van kleine ondernemingen. Grote revoluties zijn allemaal klein begonnen. Ik wil pioniers, revolutionairen en change-makers zoals jij terzijde staan.

      Ik wil je inspireren, aanvuren en de inzichten geven om met jouw onderneming het verschil te maken. Sinds 1992 ben ik zelf ondernemer. Ik heb heel wat bedrijven en organisaties (groot en klein, bekend en onbekend) van binnen gezien en geholpen. Wat ik heb ontdekt is dit: een aanstekelijke droom en een daadkrachtige ondernemer vormen samen de basis van een onweerstaanbare organisaties die de wereld mooier maakt.